Ads 468x60px

marți, 14 august 2012

Culoare și suplețe

Un covor de culoare...la asta mă duce gândul când mă gândesc la florile numite Ochiul boului. Cu o înălțime de 30-80cm, cu o tulpină erectă și flori de mărimi și culori diferite dă un aer de gingășie. Ne putem bucura de acest peisaj din iunie-iulie până toamna târziu. Sunt diferite soiuri deosebite prin: înălțime, aspectul florilor, culoare.

Planta este puțin pretențioasă. Preferă solurile ușoare, permeabile, bogate în humus, terenuri însorite.Nu suportă excesul de umiditate. Se înmulțește prin semințe.Se seamănă în sere sau răsadnițe în martie-aprilie, iar după o repicare și după ce trec brumele de primăvara se mută în câmp.În stabilirea distanței dintre plante se ține cont de talia plantei.(20-50cm)






V-am pupat!   

2 comentarii:

  1. Sunt superbe, si ale mele au rezistat intr-un numar destul de mare fata de celelalte flori pe care le-am pus si mi-au murit din cauza secetei.
    Deci nu sunt asa pretentioase si rezista cu bine la seceta,ale mele sunt roz,lila si albe si sunt cu floarea batuta,dam am si 2 albe care au floarea deschisa ca o margareta.

    RăspundețiȘtergere